Nieuwe schat? Makeup Revolution Precision Oval Brushes

Beauty gurus gebruiken speciale kwasten om hun make-up aan te brengen. Deze zorgen ervoor dat de make-up mooi en gelijk aangebracht wordt. Je zou denken dat het zoeken naar een goede kwast kinderspel is. Niets is minder waar. Er zijn honderden merken die verschillende vormen en maten van kwasten uitbrengen. Ik besloot om de Precision Oval Brushes van het merk Makeup Revolution uit te testen. De Makeup Revolution Precision Oval Brushes zijn een dupe van de bekende Artis Brushes. Hoewel de kwasten van Makeup Revolution heel hard op die van Artis lijken, is er een heel groot verschil in de prijs. De grote set van Artis komt neer op ongeveer 380 euro, de set van Makeup Revolution komt neer op 45 euro. Immens verschil. Er zijn merken die nog goedkopere dupes uitbrengen, maar ik denk niet dat het resultaat met heel goedkope kwasten enorm treffend zal zijn.

DSC_0211.JPG

Ik bestelde mijn kwasten bij http://www.boozyshop.be. De service van Boozyshop heeft mij aangenaam verrast. Ze leveren gratis bij bestellingen vanaf 40 euro, en bij bestellingen die duurder zijn dan 30 euro wordt er een kleine gift meegeleverd. Mijn bestelling was zorgvuldig verpakt en naast mijn gift kreeg ik ook een kaart met een persoonlijke boodschap. Super fijn!

Ik bestelde de Precision Contour en de Precision Eye Brush Set. Beide sets hebben een mooie en stevige verpakking. De zwarte doos is afgewerkt met gouden letters.

DSC_0217.JPGDSC_0218.JPG

Precision Contour bevat in totaal drie kwasten – Pro Precision Brush Oval Face, Pro Precision Brush Oval Cheek en Pro Precision Brush Oval Shape.

dsc_0233DSC_0239.JPG

Pro Precision Brush Oval Face is de grootste kwast. Deze is daarom perfect voor foundation en poeder. Alle kwasten zijn super zacht, maar Oval Face voelt toch net iets zachter aan.

DSC_0234.JPG

Pro Precision Brush Oval Cheek is als tweede grootste kwast zeer geschikt voor contour.

DSC_0236.JPG

Pro Precision Brush Oval Shape is de kleinste kwast. Deze is daarom heel handig om highlighter en concealer mee aan te brengen.

DSC_0237.JPG

Op naar het volgende deel.
Precision Eye Brush Set bevat eveneens drie kwasten – Pro Precision Round blending Eye Brush, Pro Precision Eyeliner Brush en Pro Precision Oval Eye Brush.

DSC_0240.JPGdsc_0242

Pro Precision Round Blending Eye Brush en Pro Precision Oval Eye Brush zijn allebei bedoeld om oogschaduw uit te blenden.

DSC_0243.JPGDSC_0244.JPG

Pro Precision Eyeliner Brush is volgens het merk de perfecte kwast om eyeliner aan te brengen. De dunne vorm maakt het gemakkelijk om lijnen te tekenen.

DSC_0245.JPG

De kwasten van Precision Contour  en Precision Eye Brush Set zijn zalig zacht. De hendels hebben een rosé gouden kleur en voelen stevig aan. Ik kan enkel positieve dingen zeggen over deze mooie set.

dsc_0222

Hoe zalig mooi is deze kleur? Ik kan niet wachten om deze nieuwe parels uit te proberen.
Ze zien er in ieder geval super uit.

Veel liefs,
Dasha

 

 

 

 

 

 

 

 

2 gedachtes over “Nieuwe schat? Makeup Revolution Precision Oval Brushes

Plaats een reactie